close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיול אירופאי קצר? הכירו את קופנהגן, בירת דנמרק

מערכת שורשכה טבת, תשפב29/12/2021

היית פעם בדנמרק? אם לא, אתה בהחלט צריך לחשוב ללכת. המדינה הסקנדינבית הקטנה הזו יפהפייה ויש לה כל כך הרבה מה להציע

תגיות:
צילום: freepik
דנמרק שוכנת בלב אירופה וזו אחת המדינות המאושרות בעולם. העם הדני ידידותי ומסביר פנים. יש להם גם אוכל מעולה, בירה טעימה - והם יודעים להכין כוס קפה טובה!

דנמרק היא מדינה סקנדינבית שיש לה כלכלה פתוחה, מדינת רווחה בעלת הכנסה גבוהה ומערכת ביטוח סוציאלית מפותחת.
דנמרק ידועה בהיותה המדינה המאושרת ביותר בעולם. מחקר שפורסם לאחרונה על ידי דו"ח האושר העולמי של האו"ם דירג את דנמרק כמדינה השנייה המאושרת בעולם.

את ההיכרות הראשונה שלי עם דנמרק ביקרתי במשפחה בקופנהגן במרץ 2019. לטיול שלי בדנמרק,
צילום: freepik
בחרתי להישאר בקופנהגן בגלל קרבתה לעיר הולדתי וגם בגלל שזו אחת הערים המתויירות ביותר באירופה. בטיול זה, תכננתי לבקר בכמה מהאטרקציות של דנמרק כמו ארמון אמאלינבורג, גני טיבולי ועוד.

קופנהגן היא עיר עם איכות חיים גבוהה ונקבעה כעיר המאושרת בעולם.

התרבות הדנית מתרכזת סביב הנאה וכיף. נראה שהאנשים בדנמרק חושבים שהחיים צריכים להיות מלאים באושר וברגעים נעימים לזכור, לא רק עבור עצמך אלא עבור כל מי שסביבם.

זה בא לידי ביטוי במטבח שלהם שבו הם משתמשים בחומרי גלם טריים וטעמים מהאזור שמסביבם.

מכיוון שדנמרק ידועה באומנויות הקולינריה שלה, ניתן למצוא מגוון מנות, מסעדות, בתי קפה, מאפיות וכו' בכל רחבי הארץ.
למטבח הדני יש גם השפעות ממדינות שכנות כמו גרמניה או צרפת, אשר ניכרות במנות פופולריות כמו כריכים פתוחים הנקראים sm?rrebr?d או b?nner?d, הנאכלים בדרך כלל כחטיף אחר הצהריים.

קופנהגן
קופנהגן היא עיר הבירה והעיר המאוכלסת ביותר בדנמרק. הוא ממוקם באזור Hovedstaden של דנמרק, בחוף המזרחי של האי זילנד כ-50 ק"מ (31 מייל) משוודיה בקטגט.

האטרקציות המובילות של קופנהגן כוללות את גני טיבולי, ניהאבן, הארמון המלכותי אמלינבורג, טירת רוזנבורג, פסל בת הים הקטנה ועוד.

אטרקציות מרכזיות בקופנהגן
קופנהגן היא אחד המקומות היפים באירופה. לא רק שהארכיטקטורה מדהימה, אלא שהאנשים גם ידידותיים ומסבירי פנים. יש הרבה אטרקציות לעשות בקופנהגן, אבל יש כמה בולטות.

בת הים הקטנה
אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בקופנהגן היא פסל בת הים הקטנה מאת הסופר הנס כריסטיאן אנדרסן. הפסל הזה מנציח את האגדה שלו עם בתולת ים שמתאהבת בגבר שלא יכול לאהוב אותה בחזרה כי הוא שכח את חייו ביבשה. ניתן לראות את הפסל הזה בכל רחבי קופנהגן, אבל הוא המפורסם ביותר ברציף Langelinie ליד The Royal Playhouse ו-Nyboder Quarter (רובע המגורים העתיק ביותר).

הנמל של קופנהגן הוא מקום תוסס ונקרא Nyhavn

קופנהגן היא בירת דנמרק ומפורסמת בשל האטרקציות שלה – זהו יעד מושלם לסוף שבוע ארוך.
אם אתם מתכננים לבקר בקופנהגן, המאמר הזה בטוח יעניין אתכם. זה ייתן לך מידע על מה לעשות בקופנהגן ומהן האטרקציות הטובות ביותר לבדוק.

קופנהגן היא ביתם של אטרקציות רבות ושונות, שכדאי לבקר בכולן. אבל אם יש לכם זמן רק למקום אחד, אלו הם אלו שאסור לפספס: גני טיבולי, Nyhavn, פסל בת הים הקטנה ומוזיאון לואיזיאנה לאמנות מודרנית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה